Blood Ties

20. 2. 2003

Blood Ties
20.října 2008 Autor recenze-Standa Madukas
Jsou hry které svou jednoduchostí sice nebudou přepisovat herní historii,ale celkem rádi u nich strávíte příjemné chvilky.Právě takovou hrou je Blood Ties.ObrazekO co ve hře vlastně jde?V podstatě o hledání věcí na statických obrázcích.Jste soukromý detektiv Vicki Nelson/ano,jste žena!!/ a se svým asistentem Henry Fitzroyem,/je to 450-letý upír,levoboček krále Jindřicha VIII,expert na upíry,zombie a podobnou havět/hledáte pohřešované osoby.Všichni hledaní patří k tajné společnosti a každý z nich má část tablety,která drží pod zámkem démona jménem Astaroth.Je třeba všechny osoby najít a tablety od nich postupně získat.Vaším úkolem je v časovém limitu najít věci,důmyslně ukryté na obrázku a pomocí nich získat důkazy a fakta o pohřešovaných osobách.Jsou tu různé lokace jako ulice,knihovna,policejní stanice,museum,banka atd.Musíte postupně najít jednotlivé díly tablety a z nich složit kompletní tabletu.
Klikáte na různé předměty,respektive hledáte věci,které máte vypsané v levé části obrazovky.Věci se generují,takže vždy hledáte něco jiného.Je to ztížené časovým limitem a věřte ,že i když z počátku hra vypadá jednoduše tak na konci máte problémy hledat předměty,které jste už tolikrát hledali.Blood Ties je výborná hra pro cvičení postřehu,škoda že není v češtině.Třeba se toho někdo z ujme a češtinu vytvoří.Moc textu ve hře není.Ve hře funguje také nápověda,když klikněte na otazníky v levé části, tak se vám zobrazí hledaný předmět na obrazovce.Stačí na něj jen kliknout.
Hru si můžete zapauzovat a prohlednout si obrázek s předměty aniž by vám běžel čas,ale je to hodně ztmavené,takže je problém rozeznat drobné předměty.Grafika je hezká,ale to při statických obrázcích není žádné překvapení.Vše ovládáte pouze myšítkem,klávesnici nepotřebujete.Je to hra ,která je ideální pro chvilku odpočinku po práci nebo pro víkendové lenošení.Já dávám 50%-bavil jsem se.
Screeny