Nancy Drew- The Creature of Kapu Cave

16. 1. 1990

Nancy Drew: The Creature of Kapu Cave
1.7.2007 Autor recenze-Standa Madukas
Nancy Drew.Jméno,které je pro milovníky adventur dobře známé.Mladá dívka,která vyšetřuje různé záhady.Její schopnosti jí k tomu předurčují.V tomto dalším díle se podíváme na exotickou Havaj a přilehlé okolí.Nancy budou pomáhat dva bratři,kteří ve hře budou dostanou také svůj prostor.Opět se budete přesunovat na větší vzdálenosti a probádáte spoustu lokací jako je pláž,prales,laboratoře nebo penzion.Nancy je na Havaji proto, aby napomáhala Dr.Quigley Kim, entomoložce,která studuje hmyz.Dr. Kim je vytrvalá vědecká pracovnice,která v korunách stromu pozoruje hmyz a na ostatní věci nemá čas.Nancy nezbývá než se pustit do vyšetřování sama a občas Dr.Kim požádat o pomoc.Daleko důležitější postavou je pro Nancy profesor Craven z Hilihili Research Facility.K němu často povedou naše kroky ,Nancy bude s profesorem konzultovat různé věci.Je to trochu vztekloun,ale to hře jen přidá na zajímavosti.Další důležitou postavou je Mike Mapu a jeho dcera Pua.Mike a Pua jsou domorodci a do kontaktu s nimi přijdete dost často.The Creature of Kapu Cave obsahuje spoustu různorodých hádanek,mnoho kreseb z havajské kultury.Je tu i zajímavá minihra-rybolov.Rybolov slouží jak k obohaceni/prodáte ryby/tak i k jídlu.Ocitnete se také v potápěčském skafandru pod vodou,což je také velmi hezky vymyšleno.Ve hře si můžete jako tradičně nastavit obtížnost/senior a junior/,ale rozdíl není nijak markantní.Asi nejkomplikovanější hádanka je tříděni semen.Pokud si budete zoufat a nebudete vědět jak dal tak použijte náš návod,který najdete také na našich stránkách.Hudba je tak nějak příjemně havajská a ke hře se hodí.Zvuky jsou takové jaké mají být.Stejně tak dabing postav je na solidní úrovni.Ovládání je klasicky adventurní,vše obstaráte pouze myškou.Grafická stránka hry je opět o trochu lepší než předchozí díly.U série Nancy Drew nečekejte žádnou revoluci,je to jen dobře řemeslně zvládnutá adventura.To nás kteří jsme už několik dílů odehráli určitě nerozhodí,spíše naopak.Víme co máme čekat.Od této herní série nečekám revoluci a proto mne hra dokáže uspokojit.Dávám 65%

Náhledy fotografií ze složky Nancy Drew -The Creature of Kapu Cave