Th3 Plan

26. 2. 1985

The Plan
1.7.2007 Autor recenze-Standa Madukas
Pokud jste o této hře nic neslyšeli tak nejste sami.I já na ní byl upozorněn jaksi mimochodem.Napsal mi nějaký kluk jestli nebudu dělat návod na tuhle hru.Začal jsem se po hře shánět,protože to málo co jsem o hře zjistil/několik obrázků a pár informací/vypadalo docela nadějně.První co vás zaujme je dost průměrná grafika,která na screenshotech vypadá lépe než v reálu.Řekněme si něco o scénáři a hlavních hrdinech.V minulosti Stephen Foster a Robert Taylor společně tvořili zlodějskou dvojici.Všimla si jich mafie, která je najala na krádež dvou obrazů,výměnou za drahocenný diamant.Diamant zaslepil Fostera natolik, že obětoval svého partnera spolu s ostatními členy lupičského týmu a odměnu si vzal jen pro sebe.To se událo před pěti lety.Nyní přichází na scénu opět Taylor,společně s novým týmem, který se skládá z profesionálního zloděje a podvodníka Alana Siegela,odborníka přes elektroniku a nové technologie Bernieho Stantona a Valerie Carrera, bývalé Fosterovi milenky,která zase umí hackovat zámky.Tak začíná scénář této zlodějské 3D akce.Ve hře budete ovládat a hrát za Valerii Carrera alias Cat,A.Siegela alias Pokera a za R.Taylora alias The Minda a Bernieho Stantona alias Geeka.Scénář hry je velmi povedený a plánování akcí je opravdu velmi zábavné i když místy i frustrující.Předně je třeba říci,že ovládáte všechny členy týmu v reálném čase.Obrazovka se vám rozdělí na několik oken a vy pak musíte koordinovat kroky jednotlivých členů týmu tak ,aby vše do sebe zapadalo.Každá z postav má trochu jiné schopnosti,takže nehrozí,že jedna postava bude dělat vše.Je tu výborně udělána kompasová mapa na které máte povětšinou označeno kam máte jít.Zpočátku na vás bude hra působit komplikovaně ,ale až se seznámíte s ovládáním tak věřte,že bude po problému.Nečekejte,že využijete myš,takže se nekoná žádné rozhlížení.Hrajete z pohledu třetí osoby,což se k této hře hodí.Moderní technologie hrají důležitou roli v každé misi,to znamená,že budete muset hackovat dveře a získat nezbytné přístupové kódy k tomu,abyste postupovaly dal.Dojde i na tolik populární otevírání sejfu.Z dost neznámé hry se kupodivu vyloupla hodně dobrá gamesa,která mne osobně hodně bavila a o to jde především.Dávám 70%

Náhledy fotografií ze složky Th3 Plan