The Hell in Vietnam

20. 3. 1985

The Hell in Vietnam

8.února 2008 Autor recenze-Standa Madukas

Válečných akcí je už v počítačových hrách tolik,že by byl problém všechny vypsat na stránku. Těch které stojí za povšimnutí a za zahrání je poskrovnu.Z poslední doby je to určitě Call of Duty 4.Bohužel na opačném pólu stojí hra The Hell in Vietnam ,která je čistokrevnou střílečkou,kde je důležité jen to jediné-postupovat koridorem a střílet .Řeknete si-to je ale přece v každé střílečce.Jenže když dělají dva totéž ,tak to nikdy není to samé a v tomto případě to platí dvojnásob.Už při spuštění je jasné,že tohle konkurent Medal of Honor nebo dokonce Call of Duty určitě nebude.Graficky hodně podprůměrné dílo.Jak už z názvu poznáte je tu stokrát vytěžené téma,válka ve Vietnamu.Nevím jestli jsou tvůrci her tak limitováni tématy,ale přijde mi až stupidní ,neustálé omílání toho samého.Nečekejte,že je tu nějaký silný příběh,koneckonců to by ani nevadilo,protože ve střílečkách většinou absentuje .Úkolem je vždy přežít i s partou spolubojovníků.Proti vám stojí jak vojáci, tak i civilisté.Je dost legrační když vidíte fousaté dědečky se samopaly ,jak se snaží vás zabít.Inteligence nepřátel je nulová,prostě jdou na smrt jak na nedělní procházku parkem,naběhnou vám před mířidla a co už pak můžete dělat?Obtížnost  je nastavena velmi podivně ,vaši kolegové v týmu jsou nesmrtelní a vy pokud si jen trošku dáte pozor, tak hrou projdete jako nůž máslem, bez nějakého zádrhele.To po chvíli přestane bavit ,já jsem si musel dát několikrát pauzu,protože bych jí na jedno posezení nestrávil.Projdete celkem 8 misí,které jsou si hodně podobné.Arzenál zbraní je standardní,stejně tak ovládání.Zvuky jsou takové jaké mají být,nebylo nic co by mě vadilo.Snad jedním z mála plusů je ,že hru v pohodě rozjedete i na starších compech.The Hell in Vietnam je koridorovka k uzoufání,není to sice propadák roku, ale hodně podprůměrná hra ano.Pro mne velké zklamání .Dávám 40%

Náhledy fotografií ze složky The Hell in Vietnam