Tibor- Tale of a Kind Vampire

22. 7. 1985

Tibor: Tale of a Kind Vampire

22.7.2010 Autor recenze-Standa Madukas

Pokud jste vyrostli na plošinovkách a nebo je prostě jen máte rádi,tak zbystřete pozornost.Tibor: Tale of a Kind Vampire je právě to klasickou plošinovkou jak má být.Není tu nic komplikovaného.Vše ovládáte směrovými klávesami,kdy ta nahoru znamená skok.Mezerník slouží k házení předmětů na nepřátele.Těch je ve hře nepřeberné množství.Nejdříve jsou to jen myši,pak potkani,větší potkani,stráže,pavouci,žáby,sršni,netopýři...prostě všechno je vám nebezpečné,takže vám nezbývá než se jim vyhnout nebo je zneškodnit/ideální je na ně skočit/.Nekomplikovanost je paradoxně trochu mínusem hry.Pokud totiž máte prsty a ruce zocelené léty hraním her,tak pro vás tato hra nebude představovat žádnou výzvu.Navíc jsou tu i checkpointy,takže většinou nezačínáte nikdy na začátku,je však potřeba sbírat srdíčka,která představují životy.Hra má spád a i když je dost krátká/za 3 hodinky máte dohráno/tak je rozhodně příjemným zpestřením pro ty,kteří tento žánr mají rádi.Má i hezkou grafiku,lokace se hezky střídají podle toho ,kde se nacházíte.Tibor: Tale of a Kind Vampire je pohádka od chorvatského spisovatele Damira Civraka.A o čem to vlastně je?Tibor je malý, upíří chlapec ,který miluje půvabnou Agness,kterou unesla zlá hraběnka na svůj hrad.Tibor se musí postavit hraběnčině upíří armádě a osvobodit svou lásku ze zajetí. Ve hře je 5 kapitol/vesnice,hřbitov,les,hrad a kanon/,rozdělených do 32 úrovní.Je tu navíc 25 minutový soundtrack,který se docela dobře poslouchá.Ve hře sbíráte různé diamanty,pytle peněz a za to dostáváte body,které se vám počítají do výsledného score.Na dohrání jednotlivých misí a kapitol však nemají vliv.Také si můžete projít tajné levely ve kterých nejsou nepřátelé.Tibor: Tale of a Kind Vampire je hezky udělaná plošinovka pro děti,která je prosta násilí.Mohu jedině doporučit.

Náhledy fotografií ze složky Tibor-Tale of a Kind Vampire