Wolfschanze 2

9. 6. 1981

Wolfschanze 2

9.6.2010 Autor recenze-Standa Madukas

Příběh je asi takový...vžijete se do role ruského vojáka,vaším úkolem je vyhledat speciální kódovací přístroj, s jehož pomocí se dají rozluštit zakódované německé zprávy. Před každou misí si vyslechnete co vás čeká a pak už vás čeká boj s německou přesilou.Scénář k akční střílečce celkem solidní,jenže v podání City Interactive skoro vše zavání průšvihem,takže i tady jsem ke hře přistupoval hodně skepticky.Výsledek sice není žádný zázrak,ale v porovnání s Alcatrazem,který jsem hrál nedávno, je Wolfschanze celkem dobrou....průměrnou střílečkou s přimhouřením oka.Je skoro záhada jak může firma ,která vydává průměrné a podprůměrné tituly prosperovat,ale v případě City Interactive to asi funguje.Bohužel úroveň her je tak slaboučká,že ani slovo budget se ke hrám této firmy nehodí.Spíš je to takový odpad,který si kupodivu najde cestu do prodejen ,bez ohledu na nějakou kvalitu nebo určitou laťku,kterou by nebylo radno podlézt.Jenže to nejspíš vedoucí pracovníky City Interactive příliš nepálí,takže jejich chrlič nás stále zasypává herním odpadem,hlavně že to sype.Jak vidíte,sympatie k této firmě nechovám,ale vraťme se ke hře.Wolfschanze 2 sice úplným odpadem není,přesto je to hra kterou prodávat za 300 korun je nehoráznost,protože ve všech ukazatelích je jen ubohou kopií různých koridorových stříleček.První co vás zarazí jsou otřesné animace,které jsou navíc tak zmateně sestříhány,že nepochopíte co chtěl autor vlastně říci a děj hry to nespojuje,spíše vytváří chaos.Hra má sice lepší grafiku než Alcatraz,ale to bohužel nemůže být měřitelným parametrem.Vše je příliš tmavé a bezvýrazné.Na to,že je rok 2010 hra po grafické stránce zaostává.Opět je tu zvláštní pohyb nepřátel při umírání.Jsou to jakési tanečky.Zajímavé jsou snad jen polohy mrtvých vojáků/viz obrázek/ObrazekNepřátelé jsou poněkud odolnější než v Alcatrazu,ale jinak tuposti mají na rozdávání.V klidu popoběhnou až k vám a nechají se zlikvidovat .Nelze jim ale upřít snahu,třeba granáty házejí často a s přesným dopadem.Hra je také o poznání obtížnější než Alcatraz.Nepřátelé se kryjí,spolupracují a házejí na vás granáty,je to mnohem zábavnější než Alcatraz.Jinak je to klasická lineární,koridorová střílečka,kde nelze zabloudit ani omylem.Jedině kde se můžete trochu zdržet ,je umisťování výbušnin,ale hra je dost jednoduchá,takže ani nepotřebujete žádnou mapu.Wolfschanze 2 je bez nějaké větší interakce,v podstatě nelze nic rozstřílet s výjimkou nepřátel.Lokace jsou nudné a stereotypní.Vše se utápí v šedi a v tmavých odstínech.Je zde také dost nelogičností.Když vylezete na žebřík ,tak se z vás stává primitiv,který nemůže ani hodit granát,ani střílet.Herní čas je ostudně krátký,za 2 hodinky máte dohráno.Zvuky,hudba i dabing jsou solidní,snesou přísnější měřítko.Ovládání si můžete nakonfigurovat jak to vyhovuje vám.Wolfschanze 2 není takovým fiaskem jako Alcatraz,ale na víc než 35% nemá...sice šplhá alespoň k průměru,ale nedošplhá.

Náhledy fotografií ze složky Wolfschanze 2