Jdi na obsah Jdi na menu
 

Art of Murder – Cards of Destiny

9. 4. 2015

TOPlist

Art of Murder – Cards of Destiny
9.dubna 2010 Autor návodu-Midnight Knight
Poznámka-všechny předměty v inventáři si prohlédněte zepředu i zezadu,pomocí šipek,často na nějakém předmětu najdete něco zajímavého.Platí všeobecně,jinak se může stát,že se zaseknete a nebudete vědět,kudy dál.
Po úvodním intru,v kterém se můžete poučit,kterak se pomocí popelářů zbavit těla manželky či někoho jiného,se přesuneme do bytu agentky Nicole Bonnet,která si právě užívá dovolenou,do chvíle,kdy jí pošťák donese balíček.Než začneme koumat,co v balíčku je,provedeme klasiku-posbíráme po bytě všechno,co není přilepené vteřinovým lepidlem.Nejdříve vyjděte dveřmi vpravo na chodbu,přibližte si lupou stůl,seberte z něj nůž,vpravo od stolu seberte žrádlo pro kočky a vraťte se do pokoje.Z kuchyňského koutku v popředí vezměte sklenici s vodou,se stolu vpravo u dveří seberte propisku,jděte ke svému stolu v zadní části místnosti,přibližte si ho,seberte balík a zelené kartičky na poznámky,otevřete šuple v židli a vytáhněte z něj mapu New York.Vyjděte po schodech do patra,do misky na zemi nasypejte kočce žrádlo,se stolku nad miskou seberte lupu a pak si prohlédněte postel.Nikdo v ní,to teda musí být nudná dovolená,seberte tedy z postele krabičku Alkazetzer a pilník,zbytek není zajímavý,takže v inventáři natočte krabičku Alkazetzer,otevřete jí a tabletky hoďte do sklenice s vodou,potom slezte zase dolů a jděte ke stolu u dveří.Po přiblížení položte na stůl mapu,pak v inventáři nožem otevřete balík,v inventáři prozkoumejte zamknutou krabičku,novinový výstřižek a papír,ve kterém byla krabička zabalená.Na papíru najdete nakreslený čtverec uvnitř čtverce a uprostřed vykřičník,v novinách je zakroužkováno „Serial Killer“ a „Nicole Bonnet“,začíná to být zajímavé,zřejmě nám někdo založil fan club.V inventáři si prohlédněte zblízka krabičku,na zámek uprostřed použijte pilník,potom krabičku natáčejte,až v ní uvidíte buď žárovku nebo zrezivělý železniční šroub.Na jednu z těch věcí pak v krabičce klikněte,Nicole dostane vidění,že s těmito předměty je spojeno něco nepříjemného.Po této skvělé dedukci vytáhněte oba zmíněné předměty z krabičky(pokaždé musíte krabičku dostat do přiblížení),jak na žárovce,tak na šroubu je cosi napsáno,zřejmě tovární výrobní čísla.Prohlédněte zblízka žárovku,natočte jí,pokud je zapotřebí a pomocí lupy si pak přečtěte ve spodní části znaky.Šroub vhoďte do sklenice s Alkazetzer,zase ho vytáhněte,na očištěný šroub opět použijte lupu a v jeho horní části si taky přečtěte znaky.Jděte ke svému stolu a klikněte na telefon,Nicole zavolá do laboratoře,aby jí laborant Wang zjistil něco o číslech,která na předmětech našla.Chvíli se poflakujte kolem,až Wang zavolá,zvedněte telefon(pokud ne a nevolá,nemáte sebrané zelené papírky nebo propisku,případně oboje),v inventáři máte šest zelených papírků s názvy kin.Přibližte si mapu na stole u dveří,každý papírek si přečtěte a položte na správné místo na mapě(pokud je na papírku Queens,položíte ho na mapě na lokaci Queens,etc) ,po položení všech papírků(obrázek mapa) Nicole zjistí,že kolem divadla na Manhattanu jezdí vlak a rozhodne se tam podívat.-možná je to netradiční pozvání na rande a byla by škoda ho zmeškat.Vyjděte na chodbu a vylezte z bytu,Nicole docestuje před kino na Manhattanu.(Pokud jste kočce nedali nažrat,tak se styďte a napravte to,jinak Nicole neodejde)
Jděte k hlavnímu vchodu do divadla,dveře zavřené,tak seberte vlevo v popředí se země baterky.Vlevo od divadla je bar,můžete jít buď rovnou na drink,nebo se podívat po okolí-směrem doprava odejdete směrem k nádraží a železničnímu přejezdu,u kterého na zamknuté bedně můžete najít opět znak čtverce ve čtverci,jinak nikde nic zajímavého,takže jdeme na to   pivo.Před barem postavené motorky,ignorujte je a vlezte dovnitř.Koukněte na pult,seberte z něj vidličku a pak si promluvte s barmanen.Po názorné instruktáži,jakým stylem nikdy nesbalíte v hospodě ženskou,i když tvrdíte,že jste novinář,odejděte na dámské WC,promluvte si s dívkou,která tam kouří,až se podělíte o svoje názory na chlapa u baru,dívka odejde.
Seberte se země čistící sprej Mr Cleaner,vlevo u umyvadla posbírejte papírové ručníky, navlhčete je sprejem a potom se vpravo podívejte na okno.Zatáhněte za páčku,uvidíte teď skrz mříže na dvůr,z kterého je přístup do divadla.Vyzkoušejte zámek mříží,drží pevně,stejně tak i mříže,takže se vraťte zpět k pultu.Všimněte si,že otrava od baru zmizel,stejně tak motorkáři (možná usoudil,že u chlapců bude mít větší štěstí),vlevo se stolu,kde seděli motorkáři,seberte prázdnou nádobku od oleje(ty motorkáři jsou fakt divný lidi),vyjděte ven před hospodu, motorky pryč,seberte se země šroubovák,který tam zůstal a vraťte se do baru.Když se podíváte pozorně na pult,zjistíte,že na něm jsou dvě nová aktivní místa,pod okrajem pultu a druhé u země na tyči pro nohy.Koukněte pod pult,najdete přilepenou žvýkačku,vidličkou jí seberte a pak si promluvte s dívkou u baru.Pokud jste už sebrali u divadla baterky,dejte je dívce(pokud ne,tak to budete muset napravit),dozvíte se od ní historku o alternativní cestě do divadla,a že klíč by snad mohl pořád ještě v baru někde být.Až dívka odejde,koukněte se u země na tyč opěradla pro nohy,z jejího konce vytáhněte ucpávku a koukněte do trubky,zdá se,že by uvnitř něco mohlo být.Strčte do trubky vidličku se žvýkačkou a vytáhnete klíč,který se na žvýkačku přilepil.V přiblížení v inventáři klíč od vidličky oddělte,jděte na WC a zkuste s ním odemknout zámek mříže.Nejde to,klíč i zámek,obojí je zarezlé jak ryšavá liška  Zikmund,vraťte se do baru a promluvte si s barmanem.Proberte všechno možný,nakonec z něj Nicole vymámí trochu oleje.(musíte u sebe ale mít láhev od oleje).V inventáři polejte olejem klíč a jděte opět na dámské WC,strčte klíč do zámku a,heuréka,mříž se odemkne.Strčte do mříže,až se otevře tak vlezte do okna.Před sebou vidíte schody k zadním dveřím,ani se po nich nenamáhejte nahoru,jsou zamknuté,vraťte se spodkem monitoru do hlavní části dvora.Se země seberte-tyč vpravo u kontejnerů,kýbl pod oknem pánského WC a cihly,ty hned,ať nám nepřekáží,strčte do kýblu.Teď,vyzbrojeni do nepohody,se vraťte k zadnímu schodišti,vylezte po něm ke dveřím a začneme loupat perníček.Ve dveřích do otvoru po klice strčte šroubovák,potom použijte tyč na okno nad dveřmi a až Nicole okno otevře,vlezte dovnitř.(Ne,že bych byl nějak extrémně škodolibý,ale děsně rád bych Nicole viděl,jak leze skrz poměrně úzké okno,v ruce kýbl plný cihel.Ale jak už jsem mnohokráte napsal,některé věci je lepší nevidět)V popředí seberte cívku od filmu,hned vedle ní šroubovák a rozhlédněte se kolem,prostřední dveře vedou do promítací kabiny,schody vpravo do promítacího sálu.Vlezte do promítací místnosti,koukněte vlevo zblízka na pracovní stůl(přiblížení 2x),seberte další prázdnou cívku a pak krabici s filmem,je na ní jméno Nicole.Abysme se mohli podívat,co hezkého pro nás někdo natočil,budeme muset celou promítačku zprovoznit,takže se dáme do díla.Přibližte si převinovací stroj,do pravé části dejte prázdnou cívku,do levé cívku s filmem a po přiblížení otvoru po klice strčte na její místo šroubovák. Klikněte na něj,film se automaticky přetočí,seberte z pravé části cívku s převinutým filmem. Vyjeďte z přiblížení,až budete mít opět rozhled po celé místnosti,přibližte si bednu na zdi za projektory a klikněte na spínač uprostřed,v bedně se rozsvítí světla,to bude určitě nějaký dobrý znamení.Vyjeďte jednou z přiblížení a prohlédněte si zblízka projektory,nejdřív ten zadní,pomocí páky otevřete dvířka a seberte promítací žárovku.Prohlédněte si nyní ten druhý projektor,v popředí,ve spodní části najeďte na otvor pro cívku,otevřete poklop a jednu prázdnou cívku dovnitř strčte,otvor opět zavřete.V horní části otevřete otvor pro film,strčte dovnitř cívku s filmem a opět zavřete.Přibližte si dvířka pro projektorovou lampu,pákou otevřete dvířka a dejte dovnitř jednu lampu(jedno kterou) a dvířka zase zavřete.Vyjeďte jednou z přiblížení,pod lampou najděte na promítačce knoflík a stiskněte ho,světlo se na chvíli rozsvítí a lampa shoří.Dejte místo ní novou lampu(postup stejný jako předtím,akorát navíc odstraníte spálenou lampu),potom opět stiskněte knoflík,světlo sice svítí,ale Nicole usoudí,že to bude chtít ještě něco navíc,asi jí budem muset sehnat popcorn…Vyjeďte jednou z   přiblížení,za projektorem uvidíte malé okno,přibližte si ho.Zatáhněte za páku,okno se odsune,ale je beznadějně špinavé,vyčistěte ho tedy navlhčeným papírovým ručníkem.Opusťte promítací místnost,slezte po schodech do sálu,sice je v něm tma jako v..v zhasnutým promítacím sále,ale Nicole vidí,že dny jeho slávy jsou dávno pryč,teda,má oči jako rys.Jděte do zadní místnosti,odkud něco málo světla prosvítá,seberte z hromady cívek baterku a vzadu o zeď opřené kolo s klikou.Máme to ale kliku,co?Koukněte vlevo na mechanismus,otvírá se s ním opona před filmovým plátnem,do otvoru strčte kolo s klikou,kliku pak chytněte myší a otáčejte s ní tak dlouho,až už to dál nepůjde.Jakmile kliku myší pustíte,máte velice málo času,seberte z inventáře kýbl s cihlami a opřete ho o kliku.Pokud to nestihnete,klika se roztočí opačným směrem a závěs se zase zavře.Nezoufejte,otevřete klikou závěs znova a kýblem kliku zapřete,sice jsem to neměřil,ale mám dojem,že na druhý pokus trvá o něco déle,než se klika zas roztočí.Až budete hotoví,jděte do sálu,odtud k východu z divadla,těsně vedle zadní místnosti,zkuste dveře,zavřeno,jak taky jinak,a prohlédněte si vedle dveří vpravo plán se sedadly,dole najdete opět známý symbol čtverce v čtverci.Vraťte se nahoru k promítací místnosti,jděte dovnitř a u prvního projektoru stiskněte knoflík,film se konečně spustí.Uvidíte v něm záběry z minulého případu Nicole,kdy honila Loutkáře,mezi záběry se občas mihne symbol čtverce,ve kterém je napsáno „Vd“.Až film skončí,jděte dolů po schodech do sálu k sedadlům,“V“ je římská pětka,tedy číslo řady a „d“ je označení čtvrtého sedadla v řadě,zdá se tedy,že pro nás neznámý ctitel něco nechal u čtvrtého sedadla v páté řadě.*V tom,co následuje,jsem poprvé vděčný za tlačítko na zobrazování aktivních míst,bez něj je ve tmě prakticky nemožné určit,které z mnoha sedadel to vlastně je*Zmáčkněte tedy tlačítko pro znázornění předmětů,odpočítejte si,zleva,pátou řadu,v ní čtvrté sedadlo a na dotyčné sedadlo pak klikněte,Nicole pod ním najde něco jako tyč,po prozkoumání v inventáři z ní seberte jízdenku do vlaku,odjezd 7 PM,měli bysme si tedy pospíšit,vlak už supí do nádraží.(Pokud nemusím,nenamáhám mozek-takže napoprvé,když jsem se zaseknul a nevěděl,co dál,prohledal jsem naslepo asi 80 sedadel,než jsem našel to správné.Teprve potom, zpětně, jsem si zrekonstruoval,proč byla dotyčná věc zrovna pod tím jedním konkrétním sedadlem.To jen pro upřesnění,že do genia mám hodně daleko)Jděte,pořád v sále,k zavřenému východu,a použijte na něj tyč,nalezenou pod sedadlem,Nicole vyleze před divadlo a vidí,jak na přejezdu stojí auto,než k němu stačí doběhnout,přijede vlak,bum bác,z auta i chlapa,co v něm seděl,je placka.Poznámka-v divadle můžete ještě udělat tohle:Hned po vlezení oknem do divadla se vrátit ke dveřím,podlaha se ale propadne.Kliknete tedy na dveře vysazené z pantů,opřené o stěnu,tím díru překlenete a můžete ke dveřím dojít.Vpravo od promítací místnosti je na zdi klíč,seberete ho,dveře s ním odemknete a můžete se známou cestou přes dámské WC dostat do baru,nebo jen na dvůr.Protože ale po shlédnutí filmu je okno k WC už zavřené,nepokládal jsem za nutné to psát do hlavní části návodu.Tuhle variantu použijte pouze pokud máte sklony k masochismu,nebo jste před vstupem do divadla zapomněli sebrat cihly nebo kýbl,popřípadě obojí,jinak je otevření dveří věc nepodstatná.
Nicole stojí na místě nehody,v mezičase stačila dorazit jak místní policie,tak i FBI.(Sice mi není jasné,co tam hned po nehodě FBI dělá,no,ale protože u nich nepracuju,ergo mě nikdo nehoní ke každý bouračce,tak je mi to srdečně jedno)Promluvte si s FBI technikem u vraku auta,je to náš známý Wang,po rozhovoru mu Nicole oznámí,že se rozhlédne po okolí.Seberte kus betonu,leží na zemi kus vlevo od technika a pak se vydejte na nádraží.Vylezete v jeho levé části,běžte na druhou stranu,tj. doprava a seberte kus měděné trubky zabořené do nějaké dřevěné boudy,pak pokračujte do aleje(kde je zadní vchod do divadla) a dál doprava na křižovatku.Prohlédněte si závoru,najdete na ní připevněnou hrací kartu.Vraťte se na místo nehody,promluvte s technikem,potom otevřete jeho bednu,seberte z ní foťák a sáčky na evidenci.Vraťte se přes nádraží do aleje,vlezte do divadla,přibližte si tabuli s rozpisem sedadel a vyfotografujte jí.Jděte do promítací místnosti,z projektoru seberte známým způsobem promítací lampu a ze spodního zásobníku cívku,na které je nyní natočený film,pak vylezte z divadla ven a jděte k přejezdu.Přibližte si závoru,vyfoťte kartu,potom na ní použijte sáček,tím kartu dostanete do inventáře.Prohlédněte si kanálové víko na zemi,strčte do něj trubku,do trubky uhoďte kusem betonu a pak trubku zase seberte.Nalevo si přibližte bednu na ovládání závor,na jejím vrchu vyfoťte druhý symbol,potom do místa,kam patří klika,strčte zdeformovanou trubku a dvířka otevřete.Uvnitř vyfoťte novinový ústřižek,potom ho pomocí sáčku seberte a vraťte se na místo nehody.Fotoaparát i nepoužité sáčky vraťte do bedny, potom si promluvte s technikem.Promluvte si s Patti-to je ta holka z baru(můžete taky vyzpovídat i místní policii,ale nic neví,jako obvykle),Nicole Patti slíbí,že jí odveze domů a v záři zapadajícího slunce odjíždějí společně vstříc divoké a nespoutané vášni.. (Ehm,omlouvám se hráčům,Midnajt se zas jednou po dlouhé době díval na televizi,a tohle jsou pak ty následky)..prostě holky odjedou,střih a jsme na velitelství FBI,co bylo mezi tím,jestli bylo,ať si každý domyslí sám.
Jsme v laboratoři technika Wanga,promluvte si s ním,dozvíte se spoustu zajímavých věcí, kromě faktu,že má rád Nicole jako osinu v zadku(nápodobně,Mr.Wang) i věci podstatné-nebyla to nehoda,někdo na dálku odstavil motor a pak zablokoval i dveře auta,dostanete kus evidence,lístek s nápisem „Holland Street,7 PM“,svolení použít scanner a nesvoleni použít Wangův terminál.Až hovor skončíte a dospějete do stadia,že Wanga nezabijeme hned,protože by mohl být ještě někdy užitečný,koukněte se na stůl vlevo od Wanga.Seberte z něj sáčky na evidenci,rukavice a hrací kartu v evidenčním sáčku.*Poznámka-protože Nicole už není na dovolené,máte na liště navíc mobil,kterým můžete volat,nebo si pročítat poznámky,které se do něj automaticky ukládají*..*Poznámka 2-protože zacházení s evidenčním materiálem je trochu neohrabané,popíšu postup nyní,co možná nejsrozumitelněji,a během dalšího psaní návodu už kroky spojené s evidencí a jejím manipulováním vynechám.Takže,pokud máte materiál v evidenčním sáčku a chcete s ním manipulovat mimo sáček,postup je následující.V inventáři si zvětšíte dotyčnou věc v sáčku,potom seberete z inventáře rukavici a kliknete rukavicí na sáček s materiálem,věc se vám přesune do rukavice a můžete jí použít,třeba ve scanneru.Rukavici máte pouze jednu,takže pokud chcete dát do scanneru postupně víc věcí, musíte nejdříve věc v rukavici vrátit opět do sáčku.To provedete tak,že v inventáři zvětšíte jeden prázdný sáček(pokud už prázdný nemáte,seberete v laboratoři další),na zvětšený prázdný sáček kliknete rukavicí s předmětem a ten se přesune do prázdného sáčku.Pokud evidenci seberete třeba v laboratoři na stole,je vhodné po použití jí opět na stůl vrátit,ve stavu,v jakém byla předtím-to znamená,pokud se stolu seberete něco v sáčku,až to budete vracet,musí to být opět v sáčku,v opačném případě odmítne Nicole povel provést.Tak,a když jsme si to ujasnili(jak už říkal kdysi Cimrman,pokud to nepochopíte napoprvé,nepochopíte to už nikdy),můžeme pokračovat.*Jděte ke scanneru,otevřete vrchní víko,dovnitř položte rukavicí kartu,víko zavřete a stiskněte tlačítko pro skenování.Otevřete víko,pravou myší otočte kartu na druhou stranu,zavřete víko a neskenujte i druhou stranu.Seberte ze scanneru kartu,vraťte jí v sáčku na stůl a vylezte ven na chodbu.(jo,a zavírejte po použití vršek scanneru,jinak vás Wang nepustí ven) Na chodbě Nicole potká experta,slíbí,že mu dá svou vizitku a odkráčí do své kanceláře.Prohlédněte si svůj stůl,někdo vám zredukoval počítač na kryt a pár šroubů,zbytek je pryč,takže tady si asi výsledky scanu neprohlédnete.Seberte se stolu svou magnetickou kartu a krabici s vizitkami,zjistíte,že všechny jsou vašeho parťáka Nicka,vaše tam není žádná-takhle to dopadá,když si vezmete volno.Neužijete si ho až do konce a ještě se vám navrch někdo v práci hrabe ve věcech.Promluvte si s Nickem,vyměníte si přehozené vizitky a zjistíte,že Nick odchází od FBI(nedivím se mu,jestli se mu taky pořád přehrabujou v soukromých věcech,tak bych od týhle party šel taky,co nejdál) Vylezte z  kanceláře,expert někam zmizel,slezte po schodech do přízemí a promluvte si s expertem. Vraťte se nahoru do laboratoře,promluvte s technikem,Nicole prosí Wanga,aby jí pustil k terminálu,nakonec souhlasí-pokud Nicole za něj udělá střelecké přezkoušení,dostanete jeho magnetickou kartu.Vyjděte ven,jděte do přízemí,ke dveřím v rohu u schodů,jedny dveře jsou do IT,přečtěte si vzkaz,že ajťák není doma,druhé dveře vedou na střelnici,vedle dveří je snímač karty.Strčte do snímače Wangovu kartu,uvnitř si přibližte střelecký koutek,seberte pistoli a přepnete se do střílecího modu.Snažte se zaměřit kříž na terč a střílejte,kříž má sice tendenci ujíždět pryč,zřejmě nemá Nicole tak pevnou ruku,jak by měla mít,ale nastřílet nějaké body pro Wanga by neměl být problém(obrázek Terč).Pokud vystřílíte celý zásobník a Nicole není spokojená,tzn.neprohlásí,že tohle by mělo Wangovi stačit,znamená to,že jste se častěji trefovali mimo terč než do něj,vyměňte zásobník a pokračujte,dokud Nicole neuspokojíte..aehm,no,snad víte,jak to myslím,a jak to naopak nemyslím-musíte trefit terč 10x,jedno kam,ale musí to být do terče,a když trefíte přesný střed,Nicole se pochválí.Až bude mít Nicole dost,opusťte koutek spodním okrajem,na obrazovce se můžete podívat,jak jste byli přesný.(Pokud si chcete hrát,po levé straně je knoflík,kterým si terč přivoláte,můžete ho vyměnit a střílet dál,ale na to doporučuji vylézt ven a vlézt na střelnici pod svou magnetickou kartou,jinak vám bude Nicole při každé ráně navíc říkat,že už to stačí)Vylezte ze střelnice, jděte do laboratoře k Wangovi,promluvte s ním a můžete použít jeho terminál.Klikněte na terminál,až oznámí,že pro pokračování máte stisknout Enter,zmáčkněte Enter na své klávesnici a jste uvnitř.Po levé straně máte naskenované věci(prozatím dvě),po pravé straně ikony k provádění úkonů,vrchní lišta je pro předměty,které právě zkoumáte.Obě nasnímané části karty přetáhněte do vrchní lišty,křížkem věc,kterou nepotřebujete,odstraníte zpět do levé lišty,kliknutím na věc na liště nahoře jí zvětšíte uprostřed obrazovky.Prozatím nechte obě části karty v horní liště tak,jak jsou a vpravo klikněte na Analyze.Když nyní zvětšíte obě strany karty,na každé straně najdete několik aktivních míst.Cílem následujícího puzzle je najít místa,dohromady celkem tři na obou stranách karty tak,aby to v databázi nakonec našlo pouhých 5 souvisejících odkazů.Na zadní části karty označte bod,který je nejblíže středu,na přední části pak levý horní roh a horní obličej na kartě.S takto označenými třemi body klikněte vpravo na Search,pokud vám to vyhodí víc jak 5 odkazů,něco jste udělali špatně.(Neptejte se mě ale,proč zrovna tyhle tři místa,tohle puzzle pro mě bylo po dva dny noční můrou,než jsem se systémem pokus/omyl trefil.Možná je v poznámkách nějaká nápověda,ale já poznámky zásadně nečtu-se mnou je to prostě těžký) Po úspěšném hledání si odkazy přečtěte,vyjeďte spodní částí z monitoru,promluvte si s Wangem a jděte ven z laboratoře,vlezte k šéfově sekretářce Ruth,promluvte si s ní a pak jděte do dalších dveří promluvit si s šéfem.Až mu oznámíte,že na scéně je nový sériový vrah a on vám zas pro změnu,že máte nového parťáka,odejděte,promluvte si s Ruth,ať vám najde dokumentaci k předchozím případům,nakonec se dozvíte,že máte na vrátnici balíček.No,na vrátnici,jak se to vezme,jděte dolů a ven z budovy,uvidíte policejní manévry,jaké se konají,když vám jeden člověk pošle balíček a druhý člověk si myslí,že by uvnitř mohla být bomba,na závěr skončíte v místnosti pyrotechnika.*Doporučuji,pokud pracujete u policie,nenechat si posílat rachejtle na Silvestra do práce,jinak je můžete rovnou považovat za zničenou investici.Policajti nemají smysl pro humor.* Promluvte si s pyrotechnikem,potom jděte do laboratoře,promluvte si s Wangem,dostanete papír,v kterým byl balíček zabalen.Vytáhněte papír ze sáčku,jděte za sekretářkou Ruth,promluvte si s ní a potom použijte zmačkaný papír na kopírku,dostanete kopii,s kterou si můžete hrát,aniž byste zničili důkaz.Na papíru jsou různé symboly,které nedávají žádný smysl,vašim úkolem v následujícím puzzle je poskládat papír podle záhybů tak,aby nějaký smysl dal,bůh vám pomáhej.V inventáři si zvětšete kopii papíru,když po něm budete jezdit myší,narazíte na šipky,pomocí kterých papír složíte v tom směru,kam šipka ukazuje.Papír je navíc popsaný z obou stran a na každé je něco jiného.Takže,jako první věc si papír otočte naopak,aby byl světlou stranou obrácen k vám(šipka ukazující nahoru ve vrchní části).Nyní klikněte na šipku ukazující doleva  u prvního svislého přeložení vpravo,měli byste dostat následující tvar(obrázek papír 1)Teď klikněte na šipku ukazující nahoru u spodního vodorovného přeložení,dostanete obrázek Papír 2.Nakonec klikněte na šipku směrem doprava u levého svislého přeložení,Nicole najde na papíru čísla 6,8 a symbol srdce-obrázek Papír 3 Vyjeďte z puzzle kliknutím na X,jděte do přízemí k pyrotechnikovi,promluvte si s ním,dozvíte se od něj,že královna-srdce-se dá počítat jako dvanáctka,takže máme čísla 6,8,12.Přibližte si ovládání robota,na obrazovce nahoře vidíte krabici zavřenou kombinačním zámkem,vedle ní je rameno robota,pod obrazovkou je páka,kterou se dá rameno posunovat, tlačítkem vlevo dole můžete sevřít nebo rozevřít chapadlo robota.Musíte pomocí páky navést rameno nad jedno ze čtyř koleček číselníku,chapadlem kolečko sevřít a pak,pohybem ramene nahoru nebo dolů kolečkem otáčet,až na každém bude nastaveno správné číslo.Pákou hýbáte tak,že jí uchopíte myší a potáhnete do strany.Pokud máte rychlou myš,doporučuji snížit rychlost,jinak vám bude rameno robota lítat ze strany na stranu a na kolečko se trefíte jen občas náhodou.Na prvním kolečku,počítáno zleva,nastavíte 6,na druhém 8,na třetím 1,a na posledním čtvrtém 2.Pokud čísla nastavíte správně,zámek se automaticky otevře.Vejděte do „detonační místnosti“,(pokud vás pyrotechnik nechce pustit,promluvte si s ním),otevřete dveře krytu a potom z krabičky,která je uvnitř,seberte rukavicí papírek a minci.Vylezte ven, jděte nahoru do laboratoře,pokud máte nedostatek sáčků,seberte si další se stolu a nasnímejte ve scanneru minci z obou stran,potom i papírek,také z obou stran.Přejděte k terminálu (nezapomeňte předtím zavřít scanner),přihlaste se-opět stiskněte Enter,až to bude po vás chtít,do horní lišty přetáhněte obě strany papírku a obě strany mince,Analyzujte.Když si nyní věci z horní lišty přiblížíte,vidíte,že na obou stranách mince je jeden bod,na přední straně papírku je 9 aktivních bodů a na zadní straně papírku není nic.Na přední straně papírku se dá vždy zvolit pouze jeden bod,označte druhý bod odspodu-je u něj číslo 0,70 a proveďte Search, zobrazí se vám mapa zábavního parku v New Jersey.Vyjeďte spodkem z terminálu,promluvte si s Wangem,až domluvíte,přijde váš nový parťák Dick Perry(pokud ne,něco jste někde vynechali),až s ním domluvíte,přesunete se automaticky k zábavnímu parku.
Před parkem si promluvte s příslušníkem SWAT(v areálu je jich ještě několik,dá se s nima sice mluvit,ale není to nutné,tak se k nim chovejte,jak chcete) a pak jděte branou dovnitř. Přibližte si první vrata po levé straně a seberte z nich kliku.Po pravé  straně,u hlídačova domku,jsou dva dalekohledy,použijte ten vlevo a uvidíte,že míří na dveře střelnice.Hmm. Podívejte se taky do dalekohledu vpravo,je na žetony,které nemáte a navíc míří kamsi na hromadu barelů,přesto je ale zapotřebí se do něj,tedy na něj,kouknout.Jděte ke dveřím hlídačova domku,seberte dřevěný špalek,který dveře blokuje a vlezte dovnitř.Přibližte si stůl vlevo,otevřete u něj šuplík a seberte-mince,žárovku,klíč a náboje.Prohlédněte si ledničku vzadu,je na ní kombinační zámek,velice zajímavé.Vraťte se z přiblížení do místnosti, podívejte se na skříňku s klíčema,zamknutá,přibližte si pant po pravé straně skříňky a vytáhněte z pantu hřebík.Klikněte pak na pravou stranu skříňky a ta se otevře.Pokud byste prozkoumali pár zavěšených klíčů,zjistili byste,že jsou zpřeházené-ušetřím vám čas zjišťováním,opravdu zpřeházené jsou.Seberte tedy všechny klíče ze skříňky,v inventáři si každý prohlédněte,přečtěte číslo na cedulce-většinou k tomu budete muset klíč natočit,a pak klíč po klíči zavěste tam,kam patří.Ukládáme zleva doprava a odshora dolů,takže první horní řada jsou,zleva,klíče 1,2,3,4,druhá řada odshora 5,6,7,8,a tak dále.Až skončíte,zjistíte,že pár klíčů chybí,nevadí,časem nějaké najdeme,zaregistruje,že u klíče číslo 2 je nakreslená šipka. Vylezte z hlídačova domku a dejte se cestou doprava,na staveništi seberte vpravo plechovku oleje a vraťte se zpět na cestu se střelnicí.Pokračujte cestou dozadu,až přijdete před pavilon se strašidelným vlakem,z výklenku na pravé straně seberte lopatu,pak otevřete dveře vedle výklenku vedoucí do řídící místnosti a vlezte dovnitř.Nalevo od okna seberte klíče, zaregistrujte hřebík,na kterém visely,ze žlábku pod oknem seberte podpěrku a protože kontrolní pult je prozatím mimo provoz,vylezte zase ven.Jděte ke dveřím do skladu po levé straně brány,odemkněte je klíčem z kontrolní místnosti a otevřete.Uvnitř je tma,přibližte si lampu u stropu,dejte do objímky žárovku a zatáhněte za provázek,budiž světlo.Na podlaze skladiště najděte kladivo a seberte ho,přibližte si pracovní stůl a seberte z něj-vlevo olejničku, uprostřed kolo a napravo od kola kus provazu.Do svěráku zasuňte podpěrku a jednou s ní otočte,olej z plechovky přelijte do olejničky a prozatím sklad opustíme.Jděte k bráně strašidelného vlaku,seberte tyč opřenou o mříže a pokračujte k vláčku.Přibližte si zadní část vozu,chybí na něm kolo,nasaďte tedy kolo z inventáře a zkuste ho zajistit hřebíkem,který máte z hlídačova domku.Nejde to,hřebík je moc krátký,vraťte se zpět před bránu,jděte do kontrolní místnosti a pomocí tyče vytáhněte hřebík nalevo od okna.Je ohnutý,jděte tedy do skladiště,hřebík strčte do svěráku,2x použijte opěrku,která je v něm zastrčená a hřebík,nyní narovnaný,seberte.Vraťte se k vlaku,po přiblížení zadního kola ho zajistěte novým hřebíkem a pomocí kladiva ho ohněte,aby nevypadnul.Super,teď ještě zjistit,k čemu nám to všechno vlastně bylo dobrý,snad na něco časem přijdeme.Opusťte strašidelný vlak,vraťte se do uličky se střelnicí,jděte až ke střelnici(druhé vrata vlevo) a nalevo u kontejneru seberte železnou mřížku.Jděte ke staženým vratům do střelnice,o zeď napravo od rolety opřete mřížku,pak na ní ještě jednou klikněte a máme u zdi postavený provizorní žebřík.Přibližte si mechanismus u střechy(bez žebříku byste se k němu nedostali) a z olejničky do něj nalejte olej.Slezte zase dolů,přibližte si mechanismus vpravo na otvírání rolety,do otvoru nahoře strčte kliku,pod ní zasuňte klíč z hlídačova domku,jednou s ním otočte a potom zatočte klikou,cesta na střelnici je volná.Po přiblížení otevřené střelnice zasuňte mince do patřičného otvoru,stiskněte knoflík, až se rozsvítí světlo a objeví terče,seberte pušku a začněte na terče střílet.Až sestřelíte všechny husy??,postřílejte pochodující zajíce,až zlikvidujete posledního,vypadne odněkud od  stropu loutka ježibaby.Seberte jí,vezměte i kousek plastiku,který spadnul,je někde mezi puškou a otvorem na mince.*Pokud se chcete pobavit,klikněte ještě jednou na knoflík,a můžete střílet na různě poskakující terče* V inventáři si ježibabu dobře prohlédněte(pokud se teď vaše tchýně diví,proč na ní tak civíte,zjevně jste mne špatně pochopili),otočte jí,na zádech má cedulku od klíče,seberte jí.Cedulka má na sobě šipku,natočte cedulku,na druhé straně je  číslo 9 a symbol omega,který Nicole něco připomíná/lednička s kódovým zámkem u hlídače má značku Omega/,odeberte se do hlídačova domku,otevřete skříň s klíčema a cedulku pověste na její místo.(třetí řada odshora,první hřebík vlevo)Prohlédněte si šipky na dvou cedulkách,obě míří na jeden klíč,když si ho prohlédnete,jistíte,že je na něm číslo 14.Takže to vypadá,že máme kombinaci k ledničce,přejděte k ní a na zámku nastavte,odspodu nahoru, čísla 2,9,1,4,bingo,zámek se otevřel(čísla nastavujete tak,že číslo myší uchopíte a potáhnete doprava nebo doleva,podle toho,kterým směrem je to blíž) Po navolení správné kombinace (That’s it,prohlásí Nicole),vyjeďte z přiblížení,zámek sundejte a otevřete ledničku.Uvnitř je pivo,což se dalo čekat,sebrat nejde,to se dalo čekat taky,na vrchní polici ale leží klíče a sebrat jdou,takže je seberte.Vylezte z hlídačova domku,jděte ke strašidelnému vlaku,následuje debata s parťákem,který se rozhodl celou akci zrušit.Až všichni odjedou,vlezte do skladiště a kus plastiku strčte do svěráku.Svěrák utáhněte,plastik propíchněte hřebíkem,uvolněte svěrák, plastik seberte a prostrčte v něm dírou kus provazu.Jděte k vláčku,přibližte si pro změnu přední kola a plastik na provaze zasuňte mezi kolej a kolo.Jděte do řídící místnosti,klíč z  ledničky zasuňte do panelu a otočte s ním.Nyní je třeba namačkat knoflíky na panelu tak,aby všechny kontrolky svítily červeně,když začnete mačkat postupně všechna tlačítka,zjistíte,že čtvrté zleva nefunguje.Nepropadejte panice,všechna tlačítka,která jste zmáčkli zase vypněte, až bude celý panel zhasnutý,zmáčkněte,odleva,druhý a třetí knoflík,a je to. Dojděte k vláčku, plastik mezi koly brání tomu,aby vlak odjel bez vás,klikněte na provaz a Nicole se vydá na projížďku.Cestou najde v tunelu další kartu,volá parťákovi,ten ale o pokračování operace nemá zájem.Asshole,jak správně konstatuje Nicole.Odejděte směrem k hlídačovu domku, cestou narazíte na hlídače,kterého Nicole vystraší až k smrti přiměřenou policejní brutalitou. Až si hlídač vymění spodní prádlo,promluvte si s ním,nezná kombinaci zámku na ledničce,ale rád by jí znal.Pokud jste se už podívali na pravý dalekohled mířící na staveniště,Nicole od hlídače dostane výměnou za kombinaci žetony do dalekohledu.Pokud jste se na něj nepodívali,budete tak muset učinit a promluvit si pak s hlídačem znova.Jděte k pravému dalekohledu,do otvoru vhoďte žetony,zatáhněte za páku a pak se do dalekohledu podívejte. Moc toho neuvidíte,protože výhled blokuje hromada barelů.Opusťte dalekohled,jděte do uličky vpravo(byla v ní předtím plechovka s olejem) a přibližte si barely.Položte před ně kus dřeva z inventáře,pak vytáhněte i lopatu a zapřete jí o barely,celá hromada se zřítí.Vraťte se k dalekohledu,znova se do něj podívejte a uvidíte v dáli elektrárnu.Vlezte do hlídačova domku,kam se mezitím hlídač přesunul,promluvte si s ním a automaticky dorazíte před starou elektrárnu.
Z okna autobusu vpravo seberte tyč a takto vyzbrojeni vlezte do nitra elektrárny.V následující animaci uvidíte,jak zavěšené velké ozubené kolo pomalu klesá od stropu dolů.Seberte hasicí přístroj opřený o generátor a pokračujte v Level 0 dozadu do další obrazovky.Vlezte do dílny po pravé straně,přibližte si stůl,otevřete nejdřív levý šuplík,seberte z něj-rovný pilník, šroubovák,klíč na matice.Otevřete pro změnu pravé šuple,seberte-kulatý pilník,trojhranný pilník a klíč ke dveřím.Než půjdeme dál,pohrajeme si trochu se šroubovákem,v inventáři si ho přibližte,vidíte,že má rovný konec.Použijte na konec šroubováku kulatý pilník a šroubovák má teď zakulacený konec,hned vypadá líp.(na šroubovák můžete použít postupně kterýkoli z pilníků,nakonec vždycky skončíte u zakulaceného konce) Vraťte se v Level 0 o jednu obrazovku zpět,jděte do Level 1,pokračujte v Level 1 směrem doprava,vlezte na žebřík a slezte po něm k platformě turbiny.(Čas od času bude vaše počínání přerušeno zavěšeným kolem,které zas o něco klesne,nenechte se znervóznit,sice nevím,kdy,jestli vůbec,klesne kolo až dolů,ale času máte rozhodně plno)Na platformě najde Nicole přivázanou ženu,pokud bude kolo dostatečně dlouho klesat,tak jí rozmačká,budeme muset něco udělat.Přibližte si vrchol turbiny,seberte se země kleště štípačky a potom na poklopu uvolněte klíčem všechny tři matice.Nakonec do otvoru na vrcholu poklopu strčte tyč a tyčí poklop otočte.Vraťte se po žebříku do Level 1,jděte doleva a zkuste otevřít dveře do Level 2,nejde to.Vlezte tedy do okna vedle dveří,ocitnete se na římse a okno se za vámi zavře.Super,to je adrenalin.Klikněte na trubku vlevo,až se k ní dostanete,pokračujte na platform,z ní vylezte o jednu římsu nahoru a pokračujte doprava do okna.,oknem doputujete do Level 2(Pokud byste chtěli,můžete se teď vrátit do Level 1 dveřma jako normální lidi)Pokračujte po Level 2 doprava,pod červeným laserovým paprskem najděte a seberte kus papíru,prostudujte si ho,na jedné straně je nakresleno natavení laseru,na druhé straně je zakresleno zapojení bomby.Přibližte si roh laserového paprsku,pod kterým jste našli papír,vidíte knoflík,kterým můžete paprsek natáčet a hra se vám automaticky uloží.Což v překladu znamená,že pokud za chvíli něco uděláte špatně,bude Game Over.Šipka na knoflíku směřuje doleva,uchopte knoflík myší a otočte s ním po směru hodinových ručiček tak,aby šipka směřovala nahoru.Povedlo se,nevyletěli jsme do povětří-pokud ano,tak jste buď otočili kolečkem někam jinam,nebo jste v Level 1 neodšroubovali a nenatočili poklop a laser se od poklopu odrazil špatným směrem.Vlezte na žebřík,otevřete poklop do Level 3 a vylezte nahoru.Pokračujte po Level 3 doleva,dvakrát,až  uvidíte jeřáb,přejděte k němu-a hra se vám opět automaticky uloží.Nyní budeme muset zneškodnit bombu bez toho,že budeme zneškodněni sami.Po levé straně vidíte dva šrouby, jeden nahoře,druhý dole,to samé na straně pravé.Na vrchu poklopu,pod kterým je bomba, vidíte rtuťový senzor.Použijte na senzor hasicí přístroj a rychle,dokud je senzor zmrzlý, odšroubujte šroubovákem jeden šroub.Senzor odmrzne poměrně rychle,takže znova stříkněte na senzor z hasicího přístroje a teprve pak odšroubujte druhý šroub-pokud začnete šroubovat v době,kdy je senzor odmrzlý,vyletíte i s celou budovou do povětří.Tímhle způsobem odšroubujte všechny čtyři šrouby,až budete hotoví,použijte ještě jednou hasicí přístroj na senzor a pak použijte šroubovák na okraj poklopu vpravo.(aby nedošlo k omylu,ne tam,kde si myslíte,že je okraj poklopu,ale tam,kde je patřičná popiska-edge of the cover)Až poklop odstraníte,zjistíte,že pod ním je ještě plastový kryt a teprv pod ním bomba.Po stranách je upevněn šrouby,ke kterým nemáte správný šroubovák,navíc,abychom se šroubů mohli dotknout,musíme nejdřív zlikvidovat laserový paprsek.Pro další akci doporučuji nejdřív stisknout tlačítko pro zobrazování  všech aktivních míst,uprostřed uvidíte asi deset drátů jeden nad druhým,seberte štípačky a odstřihněte první drát odspoda.Že jste se trefili,poznáte snadno, buď přestane laser svítit-dobrá varianta,nebo vyletíte do povětří-ta horší varianta.Až laser zlikvidujete,seberte z inventáře klíč od dveří a odšroubujte s ním všechny čtyři šrouby,potom klikněte na plastový kryt a odstraňte ho.Zbývá udělat poslední věc-seberte šroubovák a zabodněte ho do budíku vpravo nahoře.Po nespěšné honičce za vrahem se vrátíte do FBI, promluvte si se šéfem,zjistíte,že vaše předchozí snažení bylo na nic,protože ženská někdy v době,kdy jste jí zachraňovali,stihla umřít na infarkt.To je teda zase den.Po debatě skončíte venku v hale.Vylezte po schodech,jděte do své kanceláře a podívejte se na stůl.Seberte z něj nalevo dokumentaci minulých vražd ,vezměte taky zelený fix a vraťte se dolů.Jděte do vyslýchací místnosti a promluvte si s Archie Benson,až mu Nicole ukáže všechny fotky,po chvíli vyhrožování přizná,že jednu z obětí zná ze soudu,byla v porotě,nakonec z něj vyleze,že zná i druhou oběť.Archie,Archie,to tě nikdo nenaučil,jak se správně zatlouká?Špatně skončíš. Vylezte ven,promluvte si na chodbě s parťákem a jděte po schodech nahoru.Potkáte Ruth,dá vám Archieho spis,až s Ruth domluvíte,ocitnete se v kanceláři Ruth,protože po vás touží šéf. Jděte k němu,promluvte si s ním,dozvíte se,že Benson má vlivného otce,takže ho museli propustit.Jděte do laboratoře,promluvte si s Wangem,během debaty za vámi přijdou,že máte na lince Cardmana.Nicole si s ním jde poklábosit do monitorovací místnosti,hovor skončí moc brzo,takže se ho nepodaří lokalizovat.Sotva vyjde Nicole na chodbu,dozví se,že jí přišel další balíček,nějak nám případ nabírá obrátky,nezdá se vám?Balíček tentokrát vybuchne,takže ať v něm bylo nevím co,je to pryč,pyrotechnikovi se podařilo zachránit akorát papír,v kterém byl balík zabalený a dá vám ho.To od něj bylo fakt hezký gesto.Jděte do laboratoře,promluvte s Wangem,podaří se mu v papíru najít nějaká semínka,ale na víc nemá čas ani náladu a odejde.Jděte ke stolu,seberte z něj pinzetu a rukavice,ve scanneru známým způsobem  naskenujte obě strany papíru,potom pinzetou seberte ze sáčku semínko a přejděte k   mikroskopu.Z modré krabičky u mikroskopu seberte jedno sklíčko,inventáři na něj položte semínko,ve spodní části mikroskopu kliknutím vysuňte podložku,položte na ní sklíčko se semínkem a podložku zase zasuňte do mikroskopu..Dole pod podložkou stiskněte knoflík, vzorek je teď osvětlený,přiložte oči k mikroskopu a kolečkem napravo točte,dokud nebude obraz zaostřený.(Obrázek Mikro 1) Na sklíčku vidíte pět kusů semínka,musíte z nich poskládat jedno celý semeno.Dvojklikem levou myší převrátíte kus na opačnou stranu, kliknutím pravou myší na kus ho pootočíte.Nebudu vám říkat,který kus obrátit a který kolikrát pootočit(musel bych to napřed sám vědět),skládačka je to snadná,na konci vypadá takhle (Mikro 2)  Klikněte na X vedle sklíčka,na mikroskopu pak stiskněte červený knoflík nahoře a obrázek semínka se vám dostane do databáze.Přejděte k terminálu,použijte ho,přetáhněte do horní lišty semínko,analyzujte,objeví se vám ve dvou řadách celkem šest vzorů,semínko musíte položit na správný vzor-je to první zprava v horní řadě.Semínko se jmenuje Eleocharis Rufilata(nedovede si ani představit,jak jsem šťastný,že to vím),přetáhněte teď k semínku do horní lišty obě strany papíru,analyzujte a potom proveďte search,dostanete dva obrázky.(z jednoho na druhý se dostanete pomocí zelené šipky ve spodním rohu) Proveďte Print obou obrázků,přejděte vlevo k tiskárně a oba obrázky seberte.Jděte do monitorovací místnosti, klikněte na panel vlevo,ukáže se vám záznam vašeho hovoru s Cardmanem,Nicole se domnívá,že v něm slyšela rádio.Bude ale zapotřebí zvuk trochu vyčistit.Stiskněte Analyze, označte myší první ohraničené místo zleva(obrázek Lujzijana 1) a stiskněte Filter.Opět Analyze,označte druhé ohraničené místo zleva(obrázek Lujzijana 2),stiskněte Filter.Opět Analyze,označte poslední místo(hele,najděte si ho sami,je to snadný),Filter,pokud jste se trefili,Nicole oznámí,že lepší už to nebude.Stiskněte Play,chvíli neuslyšíte nic a potom se spustí  jeden z těch super kousků,který Midnajt poslouchá od večera do rána,Nicole nemylně pozná,že to je stanice z Lafayette.Jděte do své kanceláře,promluvte s parťákem,dozvíte se,že stanice má dosah 60 mil.Přejděte k mapě na zdi,osviťte jí tlačítkem vlevo,položte na mapu,v přiblížení,oba obrázky,pak na mapu klikněte zelenou fixkou(obrázek Lujzijana  3), máte cíl
svý další cesty.Promluvte si s parťákem,další zastávka Detalion,Louisiana.
Promluvte si s šerifem,na ulici pak s parťákem a vydejte se spodní částí obrazovky k molu. Jděte na molo,promluvte si s ženštinou u lodi,potom jděte k baru(zavřenému) nalevo od mola a promluvte si s místním zhýralcem.Opět na molo,promluvte znova s ženskou a vraťte se do šerifovy kanceláře.Až šerif odejde,seberte ze zdi mapu(no co,máme se u něj cítit jako doma, sám si o to řeknul),prohlédněte si jeho stůl a seberte-pohlednici v popředí uprostřed,lepicí pásku nalevo a nůžky v zadní části stolu.Nůžkami hned z pásky kus odstřihněte,nikdy nevíte, kdy budete muset někomu zalepit hubu.Jděte zpět na molo,promluvte s ženskou,až vylezete na břeh,zavolá vám parťák.Po skončení hovoru jděte k baru,promluvte se starým Aaronem, chce,abyste mu z šerifovy kanceláře donesli jeho mojo pytlík.Protože lynch je už bohužel v Louisianě nějakou dobu zakázaný,jděte do šerifovy kanceláře,vlevo se podívejte zblízka na skříňku,na pravé straně rámu vytáhněte hřebík a pomocí nůžek vyndejte sklo.Klikněte 2x na velký pytel,poprvé z něj vytáhnete spirálu,podruhé Aaronův mojo pytlík.Klikněte na sklo vlevo od skříňky,zasadíte ho zpět do dveří,jděte k baru a promluvte si s Aaronem.Dostanete od něj kuře v sáčku a Aaron zas pro změnu záchvat.Dostaví se ženská od lodi,promluvte si s ní,Aarona odtáhne a my se můžeme pustit do opravy lodi.Jděte na molo,přibližte si loď, koukněte na krabici ve spodní části,otevřete jí a seberte trychtýř plus plechovku s olejem. Podívejte se na řídící systém,potáhněte za červenou hadičku,přilepte na ní kus lepicí pásky a pak zkuste na její konec nasadit trychtýř.Trychtýř je moc velký,milá Lízo..klikněte v inventáři na pohlednici,stočí se do improvizovaného trychtýře,zasuňte jí do hadičky,nalejte dovnitř olej a pohlednici/trychtýř/zase vytáhněte.Klikněte na hadičku,aby se zase zasunula,kam patří, vyjeďte z přiblížení a použijte páku vpravo.Nicole odfrčí do bažin za Jožinem.
Po příjezdu se ničím nezdržujte,vlítněte do boudy,Nicole opět předvede něco policejní brutality,až skončí,promluvte si s chlápkem přivázaným ke sloupu.Až s ním skončíte,pokuste se vlézt do domku,ale lampa stačila zhasnout,takže není nic vidět.Jděte doleva kolem boudy, seberte skládací židli,v inventáři na ní klikněte a získáte plátno.Když už jsme u toho klikání, klikněte v inventáři na kuře,vybalí se ze sáčku,jeden nikdy neví,kdy se kuře bude hodit. Seberte se zdi rybářský hák,vraťte se před boudu a jděte ke své lodi,Nicole bude mít napřed telefonát s parťákem,potom zavolá i Ruth.Vlezte na loď,nikde nic zajímavého,jděte zpět k   boudě,Nicole dostane SMS,pak zavolá i parťák.Nějak velkej provoz,na to,že jsme v bažinách. Jděte k boudě,promluvte si s přivázaným chlapem,mimochodem,jmenuje se Blake a je to spisovatel,po skončení debaty ho Nicole odváže a půjdeme zjistit,jak udělat světlo.Jděte na loď,prohlédněte si bažinu ve vrchní části obrazovky,zaregistrujte louži petroleje a z pravého kolíku seberte kus drátu.Vraťte se k boudě,jděte doleva,přibližte si baterii na zemi a připevněte k ní drát,ustřihněte z pásky zas jeden kousek a drát v jeho vrchní části přelepte, světlo zase svítí.Vraťte se k Blakovi,je mu zima,dal by si čaj(a co takhle obuškem přes  ledviny,frajere?),oba skončíte uvnitř boudy.Podívejte se na příborník v zadní části,seberte dva hrnky,otevřete dvířka a seberte plechovku s čajem.Z ledničky seberte starý kalendář,se stolu vpravo petrolejku a prohlédněte si fotoaparát na stolku uprostřed místnosti.Podívejte se na kamna v pravém rohu,seberte z nich konvici a jděte ven,opět telefonát od parťáka,uvíznul v bahně,takže budeme muset v boudě asi přenocovat.Jděte kolem boudy doleva,na nádobu s vodou použijte konvici,jděte pro změnu kolem boudy doprava,seberte velkou mísu, plechovku od rajčat,kbelík a sekeru.Sekerou naštípejte dřevo na špalku,dřevo seberte a jděte na loď.Z bažiny s petrolejem naberte do kbelíku petrolej a vraťte se do boudy.Postavte konvici na kamna,vedle ní na kamna postavte oba hrnky,dejte do nich čaj,otevřete u kamen dvířka a dejte dovnitř dřevo,pak starý kalendář.Promluvte se s Blakem,dá vám zapalovač, zapalte v kamnech oheň a promluvte si znova s Blakem,u konce debaty vám zazvoní mobil. Protože nechceme,aby nás poslouchal kdejakej pisálek,vylezte před boudu.Přišla vám SMS,vraťte se do boudy,Blake oznámí,že čaj je hotov.Seberte z kamen hrnek,Nicole se napije  a za pár minut je tuhá,kdopak má asi tohle na svědomí?Když se probere,Blake je pryč,jděte před boudu k napůl staženému mostu,Nicole najde Blakův mobil se zprávou,že se má za hodinu dostavit na svůj parník.Pomocí háku z inventáře stáhněte dolů most a vydejte se po něm doprava,potkáte hladového aligátora.Hoďte mu kuře a až potvora zmizí,dejte se cestou vlevo.Najdete nějaké stopy,ale most přes bažinu je dál neschůdný.Vraťte se na rozcestí a dejte se cestou vpravo,hra se vám uloží a Nicole chce světlo,aby mohla jít dál.Takže začneme opět vyrábět světlo,v inventáři použijte látku na trychtýř,potom seberte nůžky a z látky kus odstřihněte.Abysme se zbavili pár věcí z inventáře,vezměte velký tác a položte ho na vodu vedle místa,kde stojíte.Na tác pak postavte plechovku od rajčat,zapamatujte si,kam jste to dali a vraťte se do boudy.Jděte ke kamnům,do konvice dejte spirálu,potom trychtýř omotaný látkou,nalijte do konvice z kýblu petrolej,nůžkami ustřihněte kus lepicí pásky a přelepte s ní nalévací otvor konvice.Seberte z kamen hrnek a znova ho na kamna postavte,postaví se pod spirálu,pak klikněte na trychtýř a sledujte,jak se v něm vesele destiluje.Až destilace skončí, seberte hrnek v vyčištěným petrolejem,nalejte petrolej do petrolejky a zapalte jí zapalovačem. Vyjděte z boudy,jděte doprava po mostě,pravou cestou,a do mísy s plechovkou strčte petrolejku.Mísa odpluje na protější stranu a osvětlí vám cestu.Nyní začíná snad nejkrásnější pasáž hry,kdyby chudák Nicole věděla,kolikrát jsem jí tady nechal schválně zemřít jen pro to potěšení vidět,jak jí žerou krokodýli,asi by jí selhala pistole...Takže-před vámi jsou kůly,po kterých musí Nicole přeskákat na druhou stranu.Pokud jí na některém kůlu necháte delší dobu,ztratí rovnováhu a spadne mezi krokodýly.Některé kůly jsou ztrouchnivělé,když na ně Nicole skočí,opět spadne mezi krokodýly.Doskákejte na třetí kůl vlevo,další kůl po levé straně je vadný,takže skočte na kůl vpravo,pokračujte po pravé straně dva kůly(jeden se vynoří z bažiny teprve až skočíte směrem doprava,tak se nedejte zmást),potom skočte opět vlevo a doskákejte na konec po levé straně.Přejděte do další obrazovky,opět není vidět na cestu.Seberte ze země klacek,vraťte se ke kůlům a klackem si přesuňte plovoucí lampu do inventáře.Jděte zas,odkud jste přišli,lampu položte na vodu a začíná druhé kolo aligátor vs. Nicole.Skočte na první kůl,seberte z inventáře klacek a přitáhněte si s ním prkno,které je o pár kůlů dál.Přejděte na konec prkna,skočte na kůl vlevo,chvilku počkejte,než se před vámi začne vynořovat kůl a skočte na něj.Opět se začne vynořovat kůl,směrem doprava,hup na něj a potom skočte na kůl směrem k vám.Z něj doprava,doprava,k sobě, doleva,doleva,k sobě,a obraz se přepne do další části bažiny.Neztrácejte moc času rozhlížením,jinak budou aligátoři, 2x k sobě,pak doleva,k sobě,seberte lampu,položte jí na kůl na protější straně,seberte plechovku a mísu,položte jí před sebe na zpola zatopený kůl(napřed mísu,pak plechovku),a dolezte na konec bažiny.Jo, mimochodem, říkal jsem vám,že během téhle dlouhé bažiny můžete průběžně dělat savy?
Přejděte do další obrazovky,před sebou vidíte parník.Vlezte na něj,jděte po palubách nahoru až k můstku,od můstku se dejte doprava a uvidíte,že spisovatel je přivázaný k lopatkovému kolu..a protože se kolo točí,asi se necítí dvakrát dobře,bude zapotřebí kolo zastavit.Seberte ze země tyč,jděte k můstku,je zavřený,tyčí rozbijte sklo a otevřete si klikou zevnitř.Vlezte na můstek,seberte kapitánskou čepici,najdete kartu,potom zatáhněte za páku a kolo se přestane točit.Jděte se  podívat,jak se na kole daří Blakovi,detektivové mezitím chytnou u lodi našeho starého známého,novináře,který se nás pokoušel na Manhattanu sbalit v baru.Jak je ten svět malej.
Po výslechu novináře máme v jedné věci naprosto jasno-je to debil.Jak jinak si vysvětlit,že nám odmítne dát své otisky prstů, ale hned nato chce donést colu,protože má žízeň,jak si asi představuje,že to skončí?Ale co,ponecháme jeho IQ  bokem a raději se vrátíme k Nicole.Po výslechu jí volá Wang,že se mu podařilo z vraku auta získat otisk.Stojíte před automatem, klikněte na něj a nafasujete do inventáře colu.Vraťte se do výslechové místnosti,promluvte si s novinářem,až se napije,odejděte nahoru do laboratoře a předejte plechovku Wangovi.Volá Ruth,že se po Nicole sháněl její otec,až vyjdete na chodbu,Nicole otci volá a dozví se,že matka upadla do diabetického komatu.Prostě,když se daří,tak se daří pořád.Vraťte se do laboratoře,promluvte s Wangem,uložil otisk do databáze.Přihlaste se na terminálu,přetáhněte do horní lišty oba otisky,potom se pokuste částečný otisk napasovat na novinářův-nejsou shodné.Odstraňte z horní lišty novinářův otisk a na otisk z auta proveďte Search-Nicole zjistí,že nemá přístup do všech databází.Promluvte si s Wangem,ten vám doporučí,ať si jdete postěžovat šéfovi.No,proč ne,aspoň uvidí,že pracujeme.Jděte k Ruth,promluvte s ní,pak pokračujte dál k šéfovi,jeden telefonát a máte zařízený přístup.Vraťte se do laboratoře a přihlaste se do terminálu.Dejte si do horní lišty částečný otisk z auta,proveďte Search..a vyhodí vám to 10 otisků,no,tak to bylo lepší,když jsme ten přístup neměli.Každý otisk si ve zvětšení dobře prohlédněte a hledejte nějaký společný znak s částečným otiskem-doporučuju se soustředit na dost výrazné V-čko,(obrázek Otisk) je to druhý otisk odshora v levé svislé řadě.Částečný otisk musíte přiložit tak,aby aspoň přibližně pasoval do znaků v otisku z databáze,jinak vám to zahlásí,že otisk nesouhlasí.Nakonec vám to vyhodí jméno Paul Reed.Vyjděte na chodbu,promluvte s šéfem,ocitnete se k kanceláři Ruth,promluvte si s ní,nakonec dojděte do své kanceláře a promluvte si s parťákem,odjedete hledat Reeda.
V popředí u poštovní schránky seberte nafukovací matraci a potom jděte dozadu ke dveřím do stodoly.Před dveřmi si prohlédněte starý vařič,seberte pumpu,otevřete dvířka vařiče a seberte pytel se solí a mýdlo.Jděte dál za stodolu,prohlédněte si zblízka dopravní pás,má kola zapadlá do hlíny.Led kolem kola posypte solí,seberte prkno,matraci dejte doprostřed konstrukce na zem,na ní položte prkno,navoskujte ho mýdlem a potom pumpou matraci nafoukněte-ventilek je po pravé straně.Strčte do konstrukce a dopravní pás se přisune k oknu,vylezte nahoru do okna a pak do místnosti.Prohlédněte si předměty na stole,jsou tady věci z předchozích vražd. Přeneste svou pozornost na výtah,zejména pak na panel se znaky vedle výtahu.Tohle puzzle se generuje náhodně,ale řešení je snadné.Čtvrtý symbol zleva musíte pomocí otáčení nastavit tak,aby odpovídal posloupné řadě,jak jsou nastaveny první tři symboly-pokud je na prvním symbolu 1 čára zleva doprava,na druhém 2 čáry zleva doprava a na třetím 3 čáry zleva doprava,musíte na čtvrtém symbolu nastavit 4 čáry zleva doprava.No,a pokud si ani tak nebudete vědět rady,hru si uložte,nastavujte na posledním symbolu jednotlivé znaky,jaké vám to nabídne,a když se netrefíte a mechanismus se vyresetuje,nahrajte pozici a zkuste jiný symbol.Tímhle způsobem musíte postupně rozsvítit 3 zelené kontrolky-budete tedy puzzle řešit celkem 3x,pokud se jednou netrefíte,mechanismus se vyresetuje,takže opravdu doporučuju save.Až to celé poskládáte,sjeďte výtahem,jděte do vedlejší místnosti a budete mít velice zajímavou debatu s panem Reedem na kolečkovém křesle a jeho sestrou.Po skončení debaty se ocitnete zase venku před domem,nasedněte do auta a přijedete k kostelu.
Promluvte si s farářem,jděte doleva a najděte hrob Derek Finney,prohlédněte si ho,najdete na něm nakreslenou kartu.Vraťte se před kostel,jděte dovnitř,po rozhovoru s Cardmanem seberte štětec vpravo a pokuste se vlézt do dveří vlevo.Jsou zamknuté,jděte ven za farářem,promluvte si s ním,dostanete klíč.V kostele klíčem dveře odemkněte,vlezte dovnitř,ale je tam tma.Opět k faráři,dostanete baterku,zpět do kostela do věže,podívejte se do tmavého kouta,najdete v něm kabel,seberte ho a ve věži je opět světlo.Seberte železnou páku,která visí vpravo na sloupu, podívejte se na podlahu,je v ní uvolněné prkno.Pomocí páky vytáhněte z prkna dva hřebíky a nakonec i prkno samotné.Použijte štětec na prach v podlaze a najdete vyškrabané iniciály D.P.Žeby váš parťák Dick Perry?Vraťte se k faráři,promluvte si s ním,zjistíte,jak to s Dickem bylo.Jděte k autu,než nasednete,volá Ruth,že přišel další balíček,byly v něm střepy skla,jaké se používá na majáku,odjíždíte k soudní budově.
Obhlédněte soud,hlavní dveře zamknuté,ale uvnitř se někde svítí,před budovou stojí Dickovo auto.Seberte v popředí násadu od rýče,jděte do zadní části soudní budovy a prohlédněte si řetěz od reklamy na zemi.Urvěte řetěz pomocí násady,reklamu seberte Opřete reklamní ceduli o zeď pod oknem a vlezte oknem dovnitř.Projděte dvě místnosti a narazíte na Perryho, promluvte si s ním.Když se Dicka pokouší Nicole zatknout,Dick uteče,následuje honička,na jejím konci pak zdemolované auto s umírajícím Perry.Z posledních sil žádá Nicole,aby zachránila soudce z majáku,což  jsme stejně měli v plánu i tak.Čus,Perry tak zas někdy v příštím životě.(abych pravdu řekl,nikdy jsem nepochopil smysl filmových nekonečných automobilových honiček,kromě toho,že to efektně vypadá-zaprvé,ten vpředu má možnost volby,kam jet,takže je ve výhodě,kterou taky většinou zužitkuje.Zadruhé,pokud nechceme toho vpředu zabít a nestřílíme na něj,zákonitě vyhraje ten,kdo má plnější nádrž.Vyjímkou jsou chvíle jako tahle,kdy se pronásledovaný díky fatální chybě sám zabije a to potom zas většinou naštve i jeho pronásledovatele.Jediný,kdo si to odskáče vždycky tak zůstávají chudáci dělníci, přenášející tabule skla z jedné strany cesty na druhou.To jen tak na okraj.)
Přijedeme před maják a zjistíme,že vypadá jak nedobytná pevnost,dostat se k němu bude náročné.Vydejte se tedy dozadu k útesu,třeba to z blízka bude vypadat ještě o trochu hůř.Před sebou vidíte cestu do boudy a druhou k lanovce.Jděte napřed k lanovce,přibližte si kontejner, seberte z něj páku,potom seberte ze země kámen a kontejner se trochu nahne.Vraťte se a vlezte do boudy.Přibližte si zeď na levé straně,seberte kabát,v inventáři ho zvětšete,seberte z jedné kapsy sirky a z druhé krabičku cigaret(Marlon Boro,tak za ten název má u mě hra o jeden plus navíc)Jednu cigaretu hned vytáhněte a zapalte si,potom se zdi seberte ještě opasek a hák.Nalevo od zdi seberte malou kovovou vaničku,vpravo vezměte prkno z hromady,v inventáři strčte hák do prkna.Podívejte se na mezeru v podlaze a pomocí háku na prkně vytáhněte zapadlý klíč.Vpravo vzadu za motorem vezměte kolo a cívku s drátem,v inventáři v přiblížení drát odmotejte.Podívejte se teď na motor,vlevo dole seberte matici,na osu uprostřed nasaďte kolo,připevněte ho maticí a nakonec kolem něj omotejte pásek.Vpravo od kola se podívejte na nádrž,klíčem u ní povolte uzávěr,pak ho rukou odšroubujte.V inventáři otočte kovovou vaničku na druhou stranu,najdete v ní otvor,ucpěte ho uzávěrem.Vylezte z boudy,jděte k cisterně/kontejner/,vaničku postavte na zem,otočte kolem a naplněnou vaničku zas seberte.Vraťte se do boudy,v přiblížení do nádrže nalejte z vaničky palivo,pak z ní odšroubujte uzávěr a vraťte ho na nádrž.Přibližte si spojku,do otvoru nasaďte páku a připevněte k ní lanko.Podívejte se na hlavy válců,seberte trubku,v inventáři do ní narvěte cigaretu a pokud jste tak ještě neučinili,její konec zapalte,trubku pak vraťte na její místo.Tak,a přichází okamžik pravdy,zatáhněte za řemen,povedlo se,motor naskočil.Jděte opět k cisterně a klikněte na vozík lanovky,Nicole se přepraví na maják,no,skoro,ten zbytek doplave,a v tom mokrým tričku jí to při dalším hraní fakt sekne..:-)
Vylezte na platformu,pokud se z dálky zdál přístup obtížný,zblízka to vyzerá fakt beznadějně. Prohlédněte si starou minu po pravé straně,potom zničený železný žebřík,připevněte k němu konec lana,které u něj visí.Přeskákejte po prknech na druhou stranu plošiny a pokračujte po ní dál.Vylezte po schodech nahoru,z lodi seberte veslo,pomocí vesla pak uvolněte ocelové lano napravo od lodi.Dveře dovnitř jsou samozřejmě zamknuté,takže se vraťte dolů,přeskákejte, jděte až k mině a připevněte k ní druhý konec lana-všimněte si,že přitom spadnulo nějaké prkno.Seberte z platformy spadlé prkno,opět si přibližte minu a prkno pod ní zasuňte,potom na prkno klikněte a mina se uvolní.Přeskákejte opět na druhý konec platformy,po schodech nahoru a vpravo od lodi teď máte přístup na střechu,takže na ní vlezeme.Prohlédněte si poklop skladiště,ten otevřeme tak jedině pomocí jeřábu,jděte doleva do další části střechy a odtud dolů k jeřábu.Přibližte si ovládání jeřábu,seberte z něj další kartu a potom stiskněte zelené tlačítko.Musíte dostat jeřáb k poklopu skladiště,používat můžete vždy jen páky,u kterých svítí zelené světlo.Dvě páky vpravo nad sebou ovládají rameno jeřábu do stran,dvě páky vlevo rameno ovládají nahoru,dolů.Pro lepší orientaci jsem si popsal páky A,B(vlevo),a C,D(vpravo nad sebou)-viz obrázek Jeřáb.Postup následující:
A-nahoru,C-doprava,doprava,D-doleva,B-dolů,dolů.Opusťte jeřáb,jděte ke skladišti,hák jeřábu připevněte na poklop(za předpokladu,že jste navigovali správně),vraťte se k jeřábu a potáhněte B nahoru,jeřáb opusťte.Jděte k otevřenému skladišti,vlezte dovnitř,Nicole skočí rovnou do jámy lvové,tedy,abych byl přesný,před namířenou pistoli Archie Benson.Po krátké výměně názorů na život,vraždy a vůbec Nicole Archieho zastřelí.(Já to říkal,Archie,že špatně skončíš)Pro nás z toho plyne ponaučení,abychom se nepokoušeli zabít ženskou,které visí kolty proklatě nízko u ňader-a skóre se nám začíná pomalu vyrovnávat,napřed Dick a teď i  Archie.Vedle mrtvoly Archieho seberte velký klíč a koště,v inventáři na koště klikněte,získáte násadu.Prohlédněte si hromadu po pravé straně,seberte kbelík a malý klíč,který byl pod kbelíkem.V inventáři seberte z kbelíku držadlo,klikněte na držadlo,pak si přibližte násadu koštěte a do díry v ní strčte zkroucené držadlo.Vyjeďte z přiblížení,prohlédněte si mříž nalevo u stěny a pomocí jednoho z klíčů jí otevřete,Nicole by mohla šachtou prolézt,kdyby v ní nebyla voda.Až vyjedete z přiblížení,ozve se vám Cardman,který vás sleduje na obrazovce. Ignorujte ho,jděte ke dveřím v zadní části,prohlédněte si bednu na nářadí,otevřete jí,seberte zlomenou pilku a středně velký klíč-trochu moc klíčů na můj vkus,a to ještě nevíte,na rozdíl ode mne,co vás s nima čeká,bůh ochraňuj Ameriku a Midnajta.Zkuste otevřít dveře,zamknuté, ale opět si promluvíte s Cardmanem.Prohlédněte si skříňku na zdi vpravo od dveří,pilkou z ní odstraňte kryt a vidíte několik drátů.V inventáři obraťte kryt,na zadní straně je nákres,v jakém pořadí mají být barvy drátů.Spodní řada se zdá být v pořádku,horní upravíte tak,že kliknete na zvolený drát,potom kliknete na místo,kam ho chcete přesunout.Takže ještě pro upřesnění, pořadí drátů v horní řadě je,odleva,modrý,červený a černý(hrome,to zní skoro jako nějaká Steinbekova kniha)Až dráty srovnáte jak mají být,klikněte na vypínač pod skříňkou,voda z šachty se odčerpá.Vlezte do šachty,vidíte,že cestu dál vám blokují listy větráku,budete je muset nastavit nějak,aby se dalo prolézt.Jak mnozí tuší,konec se pomalu blíží,takže jak je dobrým zvykem,na závěr těžké,v našem případě pekelné puzzle.V inventáři máte 3 klíče, každý klíč otáčí současně 2 listy vrtule,navíc při točení zpět klíče ovládají jiné listy než při točení vpřed.Všechny listy musíte nastavit tak,aby byly ve vrchní části a spodní část zůstala volná pro průlez,že se vám to podařilo,se dozvíte od Nicole.Sorry,lidi,kterým klíčem kolikrát kam otočit vám nenapíšu,byl jsem rád,když se mi to vždycky nakonec nějak podařilo(ale jak,netuším) V sekci savů  bude i save po tomhle puzzle,to je tak všechno,co pro vás můžu udělat.(a ještě vás potěšit,že nikdy mi to netrvalo dýl jak 10 minut..:-)) Po vyřešení prolezte na druhou stranu,na zem postavte kbelík a podívejte se na mříž nad sebou.Na kliku dveří použijte tyč se smyčkou,několikrát za tyč potáhněte a dveře se otevřou.Slezte z kbelíku,vraťte se tunelem do skladu a projděte nyní už otevřenými dveřmi.Vylezte po schodech a vychutnejte si závěrečnou scénu.M_K
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Art of Murder – Cards of Destiny

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Nechce mluvit s barmanem

(Katka, 7. 11. 2014 20:01)

Ahoj, mám takový problém. Potřebuji otevřít mříž na dámských toaletách, mám i lahev i klíč, ale došla jsem k těmto věcem v trochu jiném pořadí a problém je, že Nicol už nemá na mluvení náladu a já nemohu tedy od barmana dostat olej na promazání klíče. Je nějaká jiná možnost?